Mysig dag med Ottilia

hejsan bloggen!
Nu är jag hemma, sitter in ett par skit fula kläder, men vad spelar det för roll? jag har en hel tvåa för mig själv, så jag kan lika bra gå naken om jag så vill det, men jag är rätt säker på att jag behåller kläderna på :)
Jag drog hem till Ottilia och åt mat mummsigt va gott det var, det blev pangkakor med glass :)
Sen låg vi inne vid hennes sängar och snackade en jävla massa minnen och bland annat guteskolan, det var mys det!
Sitter verkligen och känner hur äckligt jag lukta, haha det är härligt det jag har väl bråts på någon i min familj men vem ;)
Sitter och kollar lite bilder inne på Facebook och just chilling in the hood, i morgon så är det fredag också och hur skönt är inte det från skala 1-10!?
Vi skall tydligen se film i skolan då, Tjenare kungen, visst man har sätt den men den är rätt okej faktiskt men det jobbiga är att vi skall se den i aulan och dom stolarna och min röv och min rygg, det går inte alls ihop så jag får se hur länge jag pallar den och i värsta fall så får jag väl gå upp i klassrummet och jobba med min so.
Har varit i tvättstugan nu med, skall tillbaka dit om 20 minuter och då slänga in mina ketchuplakan, och det är så jobbigt för jag har bara 3 lakan och 2 ligger i tvätten och jag har 2 sängar, men jag tror nog att jag kan klara av att sätta på påslakanen ändå :) Men nu skall jag kolla vidare lite, men hörs sen,  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0