Ottilias mamma borde byta musiksmak!

Snart går bussen!
Det skall bli skönt att komma hem men ändå inte.
Det är väldigt skönt att baa vara i Alskog och just chilling in the hood, men stan är också skönt!
Jag och Ottilia ligger vid varsin dator, men jag känner inte riktigt att jag har någonting att göra på datorn. Och jag kan fortfarande inte komma på vad den där låten heter men skall kolla på datorn som jag har hemma för jag vet att jag har haft den i morbilen för några år sen.
Snart skall jag väl börja packa ihop datorn och borsta tänderna. Äntligen så skall jag få med mig min lila tandborste som har legat här i kanske en månad. Ta det lugnt jag har typ 6 till hemma i min lägenhet.
Ikväll så blir det som sagt myskväll med Ottilia. Är det någon som har något bra filmtips till oss :)
Nej men nu skall jag börja packa ihop mina saker och sen dra mig iväg.
Måste bara påpeka Ottilias mammas skiva i bilen, den är grymt äcklig!
Shlager techno, och jag bara spyr över låtarna haha.
Nej Skriver när jag kommer in i stan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0