Övningsköra :) 2010-03-11

En timmes letande utan något bra ressultat, gu asså jag blir bara depprimerad och kan inte koppla av klokt!
Pappa kommer om 20 minuter.
Just nu så är jag bara så jävla trött på min lägenhet!
Jag vill bara flytta hem, det finns ingen nytta med att bo här, jag kan tvätta, jag kan städa, jag kan laga mat, jag kan komma upp själv. Precis allt man skall behöva och då kan jg lika bra bo hemma, Asså allting går sönder och då skojar jag inte, just nu så har min hylla som skall sitta i väggen den sitter i en skruv och hänger ner nu!
Tur jag hann att se det för det hade inte varit så roligt om blomman och kopparna hade rammlat ner i soffan, då svär jag asså då hade jag fan flyttat här ifrån!
Hoppas att man kan få lite trevligt med pappa istället så jag kommer bort i från mina irritationer.
Jävla bajs headset!
Funderar på vad jag skall göra under denna kvarten.
Inte för att man måste göra någontign hela tiden men om ja lägger mig i sängen så lär jag bara somna.
Eftersom jag inte känner mig på hugget precis.
Nej faktiskt ingen aning om vad jag skall göra när jag kommer hem sen, kan ju inte bara sitta och blogga häller, haha
Nej nu skall jag fixa mig för snart komer pappsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0