Övningskörning i stan.

Hejsan!
Igår så blev det en natt på hotellsängen, nej inte seriöst utan mamma och pappas, den va as skön! Måste man göra om. Men snart så bär det ju av till dom riktiga hotellsängarna! Vaknade runt halv tio, drygt sen hade pappa varit och handlat färska frallor så det var mumsigt! Sen drog jag och pappa ut och övningskörde i stan, det gick väl ganska bra tyckte jag, nu har jag börjat mata in växlarna.
Sen skall jag mamma och pappa till roma, dom skall typ fika på någon motorcykel sak, så jag glider mest bara med i kurvorna.
Skall väl snart ner och äta för mamma verkade vilja det, men jag har väl mest suttit här uppe och haft damp på min dator för att allting var hundra gånger större än vanligt. Men nu är den bra igen, men nu skall jag ner och äta och så, hörs av mer sen, Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ello sunshine :)

bara bra tack,sj?<3

2010-03-21 @ 14:54:50
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0