Pappa jag älskar dig så jävla mycket!<3<3

Min pappa har alltid varit där för mig och hjälpt och stöttat mig.
Han har också varit jävligt förstående.
Visst har vi haft våra dåliga stunder också, men det har väl alla familjer!
Men som tur var så löste vi det och bara blickade frammåt och kunde se alla möjligheterna!
När jag var liten så avgudade jag min pappa! Min pappa var mitt allt! Han va coolast och bäst!
Jag var stolt över han för att han jobbade på brandkåren och för att han var min pappa ch för att han brydde sig om mig så mycket. Sen kom jag in i någon dålig period i mitt liv och hatade han mest av allt men innerst inne så visste jag att jag älskade han och sen kom det en ljus period i mitt liv och då fick jag tillbaka glöden om han och verkligen insåg att min pappa är mitt allt och jag kommer alltid älska han vad som än händer!
Och innan jag gör någonting så tänker jag alltid, kommer min pappa bli stolt eller glad över mig om jag gör detta.
Det bästa jag vet med han är när jag får umgås en hel dag med han och när jag ser han lee och när jag får han att skratta! Det betyder så jävla mycket för mig så det knappt finns ord för det!
Det är en känsla som jag kan ha med mig i flera dagar och varje gång som jag är ledsen så brukar jag alltid fantisera om att pappa sitter breve mig på min sängkant och tröstar mig för jag känner mig trygg med hans röst, hans känsla och att bara få ha han i närheten gör mig glad!
Och alla diskutioner vi kan ha på msn och skype och i verkligheten på kvällarna det gör mig varm!
Ibland kan jag bara få ett sms " Jag älskar dig min dotter<3" och även om kungen skulle skicka ett vanligt sms till mig så skulle jag inte spara det men alla mina fina sms som jag får av min pappa sparar jag med en gång!
Ibland har jag bara lusst att få ligga i ditt knä igen och få va med dig vart du än är precis som när jag var liten och jag skulle bli precis som du!
Som när vi är ute i garaget och du skall lära mig hur man meckar motorcykel eller moppe eller vad olika verktyg heter. Eller när vi är uppe i det nya vardagstrummet och lyssnar på musik och kollar på gamla bilder. Det kanske inte sysn på mig men det är då jag njuter av livet till varje pris!
Jag älskar dig pappa även fast jag kanske aldrig visat det så jävla bra! Men vad som än kommer att hända så kommer du alltid att finnas för mig och jag kommer aldrig svika dig igen!
Pussar din dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0