Pinsamt!

Mamma ringde mig vid 12 idag och så skulle vi ner på staden och kolla på balerinaskor, men hittade tyvärr inga som passade.
Sen drog vi hem och åt mat och pappa var också hemma.
Dom flyttade upp sina sängar till mitt och Emmas rum, så det blir väl nice!
Sen skulle vi åka och hämta deras sängar och sen köpte pappa nya högtalare till mig, Tack min älskade pappa :)
Sen drog vi hem och kastade allt annat som vi inte behövde, bland annat dom hämska sängarna och nägra pissiga Ikea möbler, haha.
Sen när vi var vid återvinningen så kastade pappa ur allt som var av trä grymt brutalt, haha sen så skulle han kasta ut sänggaveln så sa han samtidigt den här tål inte en brakare till så kastade han den och samtidigt så kom det en gubbe dit så han bara kollade på mig och mamma och vi stog ju och asskrattade, haha
Det var riktigt roligt.
Nu sitter man hemma med nya högtalare men dock lite besviken, har man köppt nya så vill man ha bra ljud men Hannas ljudkort är dock trasigt så det är bara en högtalare som funkar! Måste fan ta och fixa det snart asså!
Kan inte ha det så här!
Nu Längtar man nästan tills man kommer hem till mamma och pappa och skall sova där :)
Kanske skall vara med Ottilia idag, men vet inte än, får se :)
 Men nu skall jag kolla om det finns någon bra film som man kan dra igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0