Prommenad!

Kom precis hem från en lång prommenad, det var grymt skönt, bara att jag fick lite ont i fötterna.
Jag och mamma gick och snackade lite strunt, men det är så de skall va ibland.
Pappa är värsta nörden, han sitter och g33kar sport, fett tråkigt, och mamma vet jag inte vad hon gör, skall nog ner och ränsa kylen snart för man börjar ju bli lite små hungrig, och sen blir det kvällsmat här ikväll, och sen tillbaka till Gråbo, tråkigt nog, men känns ändå som om jag ser fram i mot det, hmm, konstigt,
I morgon så skall jag fan stänga av mobilen så inte Ulf på skolan ringer och väcker mig, men jag skaa faktiskt ringa två praktikplatser och kolla! Så ingen kan ju säga att jag inte har försökt!
Men nu skall jag ner och fixa mat, hörs senare, puss Hanna

Kommentarer
Postat av: Ottilia;)

Hanna gooooes good girl;)

2010-03-14 @ 14:00:57
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0