Puss ooch godnatt från gråbo 183

hejsan hoppsan!
Sitter hemma i sängen och chillar galet, kom hem och satte mig vid datorn i kanske tio minuter så ringer personalen så det var bara att springa in dit, haha är man poppis så är man, så blev det fruktsallad och glass :) mums vad gott det var :) Var som sagt hemma hos Anna idag, kan dock meddela att det var mycket skönt väder när jag skulle gå dit idag efter skolan och det var så grymt skönt att cykla hem från henne också, haha inget illa menat från henne men tyckte bara att det var skönt att röra på sig, så hoppas det blir fint väder i morgon så skall jag nog ut och cykla lite. Känns verkligen som om våren är på gång nu men så skall man ju aldrig säga för det slutar alltid med att det skall snöa några gånger till. Just nu så sitter jag och kollar på något jävla sjukt program på 1:an. Har precis kollat på Andra avenyn. Alla säger att det blir som mest spännande i slutet, men denna gången så lyckades dom inte läska mig i alla fall :)
Johan kommer hit sen, skall sova här :)
Sitter ändå här och är lite irriterad på gotlandsbåten!
Asså om dom skall strejka när jag och mamma skall åka till stockholm så kommer jag fan bli förbannad, då kommer jag personligen ringa och skälla ut dom!
Allt gör mig så stressad på allting, känns nästan som om man inte kommer komma iväg allt bara för att man verkliger ser fram i mot det, men nu skall jag inte tänka så, Får helt enkelt hålla utkik i tidningarna för mamma nämnde någontign om att dom kanske skulle ses i morgon och snacka och komma fram till något vettigt, och det tycker jag fan att dom gör rätt i om dom inte vill ha en pissigt arg Hanna Lindgren skrikandes e ena örat!
Nej nu skall jag ut i köket och ta mig en kopp te. Kanske min hals börjar gilla mig bättre då :)
Skall troligtvis hem i helgen också :) Skall bli mysigt, en hel helg hemma hos mamma och pappa men tråkigt nog så skall mamma och pappa iväg på popgiss, men så länge dom tycker att det är roligt så uppskattar jag det också :)
Och i morgon så skall jag och pappa övningsköra, och tro det eller ej man när jag pratade med han förut i kväll så hade han glömt det :(
Men det gjorde inte så mycket för vi skall boka in det klockan 15:00
Vi sattt och snackade om hans tv möbel som han precis har uppfunnit och det visade sig att Hanna mätte fel, men skyller på pappa att han inte uppfostrat mig med en tummstock i handen, men han sa dock att han skulle ge mig en, haha det kan alltid vara bra med en tummstock :)
Den 20 mars så måste man ju kolla på 1:an eftersom då är det Mellenium :)
Allt som är med som Stig Larsson har gjort, nej fan va ja skriver nu, Jag skall ut i köken och sen fixa till mig lite inför sängen och på tal om det nu är det ett äckligt program på 1:an  hu måste byta kanal fort, det handlar om vampyrer blä, gillar inte sånt innan jag skall gå och lägga mig,
Säger godnatt nu, så hörs vi i morgon, Puss och godnatt, er egna Hanna Lindgren

Älskar er Mamma, Pappa och Emma :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tycker bilden är fett sexig!:D haha <33

2010-03-10 @ 22:44:16
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0