raggadish

Hejsan hoppsan, just nu ligger jag i mamma och pappas hotellsäng, nej ingen riktig men man kan fan undra, den är grymt skön och hög!
Ikväll så har jag kastat dart med Håkan , Jessica och mamma och pappa. Jag vann över mamma, haha känner mig riktigt stolt!
Men sen kom jag sist, mindre roligt.
Jag och mamma gick till kometen, mysigt och skönt!
Tänkte egentligen dra in till Malte och Sixten och hälsa på lilla Burriburr, men om dom har polare där så känns det inte så kul. mamma och dom andra sitter inne i det nya vardagsrummet och lyssnar på musik, funderar på om man skall gå och lägga sig snart, sitter just nu och skypar med ottilia och drar lite wassaaaaa!
Hey banana what you doing,? just hanging around with my budd,
True true
 haha nej nu e Ottilia elak mot mig  som säger att ja skall raddadish på theodor, muuget, men nu skall ja dra vidare, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0