Sjuk! :(

Hejsan, Sjuka Hanna här!
Har spytt hur mycket som hällst!
Boendet fattade inte att jag var sjuk förän dom fick se mig och jag undrar verkligen hur det skall bli med min handling idag det måste typ vara Ann eller Vonna som jobbar då, men jag tror att Ann har natten, vilket är mycket bra!
Jag kan äntligen behålla min mat som jag stoppar i mig, har druckit lite vatten och smuttat på en drickyhogurt, men nu känner jag mig lite illamående, men jag hoppas att det går över. jag har räknat ut att jag bara skall gå i skolan en dag den här veckan och sen har jag lov!
Eftersom jag är sjuk så kan jag inte vara på praktiken.
Eftersom dom har så dåligt emunförsvar så kan dom bli så sjuka att dom inte orka leva längre.
Sen på tisdag så skall jag och lilla pappi ner på sjukhuset och snacka lite skit med någon narcosläkare och sen på onsdag så blir det operationsbordet för min det, men sen när dom är klara så blir det bara några stygn. jag hoppas verkligen att det går bra i stockholm ändå!
Men nu skall jag sova

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag är också sjuk! urk urk urk!

hoppas vi blir friska! :)

2010-03-28 @ 15:37:00
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0