Skola /lunch

Jag förstår inte varför min statistik aldrig funkar! Den la av den 7 Mars och har fortfarande inte kommit tillbaka.
Sitter inne i det lilla rummet och har so nu igen men hittar inte svaren i varken boken eller på internet, och pär är inte här och jag vill absolut inte gå in i det andra klassrummet för då kommer det bara bli krig, eftersom dom sitter och gör något hör prov i nationella.
Grymt mycket skratt på rasten med Sandra och Filip :)
Sen blir det matsalen, hoppas det är god mat så att man kan få i sig lite så att man kan få energi.
Chickenbits och curry sås hade inte alls varit helt fel nej.
Berättade för mina lärare förut idag vad min engelskalärare hade sagt till mig i fredags och dom förstog mig till tusen eller Pär i alla fall Kattiriina vet väl inte ens hur många fingrar hon har på händerna, men same shit!!
Sen kommer Ottilia hit till skolan så skall vi cykla tillsammans hem till mig så skall jag boka tvätttid och sen skall vi bara chilla galet och sen så skall vi cykla till take away och betala Ottilias skuld eftersom hennes kort inte ville funka igår.
Pinsamt i morse när grannen åvanför mig kom ner samtidigt som jag så gick han ut ur porten och jag började sega genom att sätta på bra musik och han stog där och höll upp porten och ba kommer du eller, haha skit pinsamt ja ba nej jag skall ha min cykel så gå du :)
Men nu skall jag plocka ihop lite för jag tror att dom andra börjar bli klara,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0