Skolan!

Hejsan!
Sitter nu i skolan, och just nu så har vi lunchrast, har jobbat rätt så bra på den första lektionen om jag får säga det själv, förutom att jag var så grymt seg i morse!
Tänkte först inte gå till skolan för jag har fått skavsår på insidan av låren eftersom jag och Anna var ute och gick igår, haha jag gick till och med bort mitt skavsårsplåster!
Sen lektionen innan lunch så kom Anton in hit så vi satt väl mest och snackade så hjälpte jag han lite med matten, men jag insåg att jag kanske inte var så bra på det, kanske måste börja plugga upp matten igen för att jag skall komma ihåg.
Resten av klassen har nationella porven från 2008, vilket jag slipper att göra, men jag funderar på om jag skall göra det riktiga nationella proven i engelska i morgon men inte riktigt säker än, jag får väl sova på den saken!
Som sagt just nu så sitter jag inne i ett annat rum som jag brukar jobba i med Sandra, hon sitter väl mest och ögglar på telefonen medans jag blir irriterad för folk tror att jag evt allt.
Fast just nu så känner jag att jag har börjat tröttna på telefonen om jag skall vara helt ärlig, känns om om jag knappt använder den, typ mest som mp3 och som väckarklocka!
Skolmaten idag var typ kycklinggryta och ris, det va inte så himla gott eftersom dom typ kokar allting i paprika, vilket jag inte tycker om!
Nu är det bara en lektion kvar sen så slutar jag för dagen, gu va skönt!
Vet inre riktigt vad jag skall göra när jag kommer hem bara, tror jag skall se om jag hittar någon bra film och bara chilla galet och sen kanske vid tre tiden så skall jag nog ut och gå!
Känns som om man har börjat komma in i någon slags vana när det gäller det!
Och sen i morgon så är det fredag och vad jag längtar till den dagen asså, då skall jag hem till mamma och pappa och bara ta det lugnt, visserligen så jobbar pappa ganska mycket denna helgen, men jag och mamma skall nog överleva ändå. Men nu skall jag kolla lite Facebook och sen börjar väl lektionen igen. Hoppas jag får mycket gjort den här lektionen så jag äntligen kan bli av med den här so boken. Skall börja på det första världskrigen om någon verkligen var speciellt intresserad av det, nej nu skall jag sluta blogga, hörs senare, Puss Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0