Skolan igen

Hejsan!
 Sitter nu i skolan, har lite agg på deras äckliga internet!
 Har pluggat fett med so idag känner mig själv jävligt nöjd, just nu så sitter jag Hampus Anton och Pär här inne och yrar. Pär fattar inte att jag är mycket bättre än han på datorer, och därför så blir han helt knäckt!
Om 5 minuter så är det lunch, då skall jag och Sandra ta en road trip till matsalen haha. Tror det blir någonting med falukorv, men det slinkar väl ner i magen om man e riktigt hungrig.
Just nu så är det sudd kriv, jävla Anton! haha!
Vet inte riktigt vad jag skall skriva nu, snart skall jag gå på lunch och samla energi så att jag kan orka skriva om Andra världskriget!
Skall dra nu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0