Somnar med leende på läpparna

Hallå och godmorgon,
Idag som sagt torsdag och i morgon fredag, dagarna går fort nu asså och sen nästa vecka är sista veckan i skolan och sen är det lov och jag åker till Stockholm, kan knappt bärga mig :)
Eftersom jag är så seg idag så blir det till att lägga på ett kol, min huvudvärk är borta, men lugna er det kommer nog komma tillbaka vid lunch.
Pratade med Emma igår så när jag skulle sova så somnade jag nog med ett leende på läpparna.
Hon kommer hem den 20 april och vi räknade ut att det är tre veckor och två dagar kvar tills dess, åh skynda skynda skynda,
Nej nu är klockan 35 och jag ligger fortfarande i morgonrocken. årdning och reda åengar på fredag.
Puss


Kommentarer
Postat av: Kattis

Rord jag blir :D Ja snart kommer jag hem igen! nyyyyyp

2010-03-25 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0