Stan idag

Godmorogn bloggen :)
Ligger i sängen hemma hos Ottilia, vaknade halv 11 och kunde inte somna om :(
Jag skulle egentligen väcka Ottilia vid 11 men tyckte att hon kunde få en timme extre men nu känns det som om jag inte orkar vänta på henne längre, men hon brukar alltid bli så jävla sur när man skall väcka henne, men skit samma! Idag så bär det av till stan, vi skall ta en buss som går kvart över två allt bara för att mohammed skall fixa in mitt ljudkort :) Sen blir det slapparkväll och plus att det är mellennium på tvn ikväll också.
Skönt det skall bli att sova i sin egna säng och speciellt med sina egna kuddar :)
Har varit inne på facebook lite och raderat massa vänner som jag inte har någon aning om vilka de är, så om jag har råkat tagit bort någon av er, så säg till då :)
Men nu skall ja klä på mig och väcka Ottilia, för jag är skiiit hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0