Stjärngatan

Hemma hos mamma och pappa nu. Vi va och handlade på ica maxi, haha mamma tappade bort mig så frågade hon personalen där om dom sett hennes dotter då sa dom bara nej men vi kan ropa upp henne i informationen då sa mamma bara haha du hon är 18. haha Dagens ja tror jag skall köra den med mamma när jag är på båten med henne! haha det kommer bli skit kul!
Men mamma sa att jag absolut inte fick göra det. Jag och mamma har haft allvarligt skolsnack, vissreligen så blev ja bara lriirteraqd men mamma blev också irriterad på vad lärarna hade sagt till mig!
Just nu så sitter jag och kllar på wings haha döds kul, Not!
Men nu skall jag in till Malte, Sixten och Albin skall se om man kan hitta på något roligt med dom, sen skall man hälsa på mini pjupju och Burre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0