Stjärngatan med mamma och pappa och melodifestivalen :)

Hejsan, Sitter nu i den nya soffan hemma på stjärngatan.
Det är grymt mysigt, Jag och pappa har kuddkrig :)
Jag vinner.
Nu är det Melodifestivalen och vi får väl se hur länge jag är vaken, känner mig jätte trött och hela huvudet bara snurrar, det känns som värsta fyllan, men får skylla på att jag är trött,
Så skall man stå ut med mamma och pappas gamla sängar ikvävll, hu men jag hoppas verkligen att jag kommer sova gott och klokt denna gång, har ju som sagt med mina kuddar med mig :)
I morgon är det mamma dagen, så skall hjälpa henne att baka kaka och så :)
Det kommer bli kul.
Kommer bilder om det nya rummel lite senare, men nu är det Melodifestivalen, hör av mig senare, Puss

216433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0