Stjärngatan :)

Hejsan,
Mamma fyller alltså år idag :)
 Jag vaknade och började klaga på hur illa min natt hade varit och sen helt plötsligt så kom jag på att mamma fyllde år så avbröt mig själv och sa grattis till henne,
Sen var Emma inne på Msn, Facebook och Skype, så vi snackade med henne sen drog vi till kometen och handlade, Sen drog vi till rusta och shoppade lite shampo och balsam och tandkräm, sen hem och baka kladdkaka, mamma tycker att den stora blev lite för kladdig men skit samma, den blir säkert god ändå :)
Mamma och jag har kollat på hotellet som vi skall åka till den 2/4 Tyvärr så kommer jag inte ta med min dator dit :( Även om jag vill, så jag kommer inte kunna blogga på hela helgen, vilket känns!!!
Men jag får hoppas på att mamma underhåller mig rätt gött ändå :)
Hon brukar vara jävlit rolig när hon väl vill :)
Hoppas bara att man somnar med en gång och att man inte har ett jävla morgonhumör:)
Fy va kul det skall bli alltså, längtar som bara den, nu är det mindre än en månad :)
Funderar på om man skall ha Hockeyväska haha men det tyckte inte mamma xD Det får nog bli en simpel länna väska, Det funkar nog, men nu skall jag hjälpa mamma med att ta upp stolar och så vidare, vi hörs senare ikväll, Puss

216433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0