Suckar och stön!

Godmorgon,
Har vaknat och ätit en god frukost, jag har nu tvingat mig själv till att ringa angående praktikplatser, Hwitstjärnan hade inga fler, eller hon vågade inte ta en mer rent ut sagt, Fan att jag bytte bort den!
Sen ringde jag på Gråbo någonting inom vården ,men då skulle jag ringa verksamhetschefen men det var upptaget, men hittar jag inten praktikplats där så vet jag inte alls vad jag skall göra, jag har haft mobilen avstängd för att min syo inte skall ringa mig och tjata på mig men nu känns det nästan som om jag måste ta hjälp ut av honom!
Fan jag som ville klara detta själv.
Dom vill sätta mig borta på ett annat hem som jag inte alls känner att jag vill, men som försvar för han så säger han bara " är det bara för att du inte orkar ta dig?`" och jag lovar det ligger kanske tre minuter i från skolan och jag cyklar till skolan på max tio minuter, så då blev jag jävligt irriterad, och det känns som om det där med sommarjobb kommer gå åt helvete nu också, allting känns så jävla hopplöst!
Plus att jag har ont i halsen, och snart skall jag hoppa in i duschen och sen springa in till personalen så skall jag och Vonna åka ner på stan och köpa nya skor!
Hörs senare, Puss Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0