Tidsfördriv :)

Ikväll så skall jag sova hemma hos Johan, och jag har lovat han att han skall få sig en massage men då skulle jag också ett gosedjur :)
Hoppas jag får en bara :)
Sen skall jag verkligen gå och lägga mig tidigt i kväll. Jag tror jag skall satsa på att ligga i sängen klockan nio, för jag och Johan brukar alltid ligga och prata och sen kanske man är piggare på morgonen, ja du man kan ju alltid hoppas, och sen så är det ju skola i morogn vilket betyder att jag kommer sitta själv hela dagen och jobba med so. Men så länge jag får sitta själv så kommer allting att funka.
Har jag jobbat bra och är effektiv så har jag gjort ut hela so boken på fredag, men det märker vi ju då.
haha Idag har det verkligen varit slappisdagen!
kan meddela att jag fortfarande ligger i sängen i bara underkläder :) Känns riktigt skönt det :)
Men undrar varför jag då i mina tidigare inlägg skriver att jag skall göra en massa saker om jag ändå bara bestämmer mig för att ligga i sängen och dega.
Men en sak jag jag inplanerat att jag skall göra senare idag.
Jag skall bada :) Det kommer bli grymt skönt.
Ibland så funderar jag på om jag kanske skulle göra en blogg tillsammans med Ottilia, men jag vet inte, ibland så känns det jävligt ansträngande att bara skriva i min egna.
Men jag har fått för mig någonting som gör  så att jag måste blogga hela tiden, eller i allafall om jag inte skulle skriva ett godnatt inlägg så får jag typ panik, men det kanske bara är bra för er som vill läsa min blogg.
Men nu skall jag snacka lite mer med Johan och sen skall jag fortsätta att kolla på tv :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0