Tjejkväll!

Hoppsan hallå!
Tjejkväll ikväll, det blev fondy till mat,  skit gott att fritera kyckling och nöt kött :) Sen blev det ansiktsmaskar och fotbad, visserligen så somnade jag på soffan en timme, kände att jag behövde de :)
Efterrätten blev frukt i alla olika sorter, jordggubbarna va lite sura, haha sen blev det lite irritationer mellan mig och Emelie, men hon fattade väl inte att hon har gjort fel, det är väl som vanligt med allt jävla idiotiskt folk!
Men som sagt jag står det och hade jag inte haft någon kräm på min rygg så hade jag fan nockat henne! det vill jag lova!
 men som sagt mycket smått och gott blev det ikväll så i morgon är det Hanna Lindgren som skall ut och röra på sig :) Det blir nog en promenad om vädret lägger sig, just nu så blåser det som fan sen snöar det, fan jobbigt.
Skall sparka upp Charlotte om tio minuter så skall ja jaga in henne i ett bad med mig, det va så mysigt igår och kul va det också när somami kom på min morgonrock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0