Tröttast!

Hallå!
Nu sitter jag hemma i min lägenhet igen!
Är skit mätt!
har ätit chickenbits ris och bearnessås. mumms.
Sen har jag planerat och varit och handlat med Vonna, det funkade väl, men blev helt slut efter maten, funderar på om jag skall lägga mig i sängen och sappa lite på tvn.
Döds trött plus att jag skall upp sjukt tidigt!
Körde till roma förut idag med mamma och pappa. själv tyckte jag att det gick skit bra!
Snön är verkligen på väg bort nu vilket känns jätte skönt!
Nej mer av mig hör ni senare om jag inte har somnat
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt ^^

haha,vad åt du för mums? :)

2010-03-21 @ 19:09:07
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Anonym

åhh mumsss :D <33

saknar chickenbits

har inte haft det på typ lite mer än 1 år,

blev vegetarian :/

aja xD



kollar på tv,sj?<3

2010-03-21 @ 19:16:33
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0