Tvättstugan kallar mitt namn!

Sitter och väntar på att klockan skall bli 16:00 så att man kan dra och tvätta, känner inte riktigt att jag har tid dom andra dagarna denna veckan!
Ett riktigt superväder den här dagen! Tror jag skall cykla och möta Ottilia sen när jag har tvättat klart, det är visserligen inte så mycket.
Sen ringde Ottilia och berättade att hon också skall åka med Nynäs på Fredag så då kommer jag ha henne på båten men visst jag har mamma också men mamma brukar alltid trycka i sig sin frukost och sen somnar hon så hon är inte tills så mycket sällskap :) Men jag älskar henne ändå :D
Hoppas verkligen inte jag kommer ha pissigt ont i handen i morgon och i helgen då jag och mamma skall till Stockholm.
Mamma sa att jag inte fick ta med mig en dator till Stockholm, det blir onödigt mycket att släpa på kanske, men tänkte om det var internet påå hotellet så hade det varit perfekt men så att alla vet om detta nu så kommer jag inte blogga på fredag tills söndag, känner inte riktigt att det finns så mycket tid till att blogga om man skall med båten som går 07:05.
Sen när an kommer hem mitt i natten så brukar man inte ha så mycket energi så det får bli på morgonen därpå så kanske det kommer bli ett superlångt och kanske en massa trevliga bilder som kanske också kommer komma ut på Facebook :)
Jobbigt då måste man kirra all mammas bra sik som hon har i sin spelningslista såman får över det till mobilen så man kan sitta och geeka dom låtarna på båten och på bussen :)
Nu är det 5 minuter kvar så jag skall klä på mig bra kläder, sitter i kortbyxor och ett linne:P
Och sen skall jag ringa upp Ottilia och packa i alla sakerna som jag skall ha med mig till tvättstugan och sen kasta in det, men jag har faktiskt ingen aning alls om hur mycket man skall tvätta mattan i men jag får nog ringa och fråga mamma innan jag ringer Ottilia.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0