Utkast: Mars 17, 2010

Hejsan!
Nu sitter jag hemma, visserligen så slutade jag för ett bra tag sen, slutade kvart övet ett!
Men kände inte att jag hade så speciellt mycket att skriva om då eller ja rättare sagt jag hade ingen ork!
när jag kom hem så va ja så jävla sugen på makaroner och köttbullar så de va bara att dra igång med det!
Sen kollade jag på den nya wallanderfilmen,  den va rätt bra faktiskt :)
Sen skall Anna komma hit, hon skall ha något utvecklingssamtal nu vid halv fem men sen skulle hon höra av sig, jag och ottilia sitter vid var sin dator och har akuta problem! Vi vet inte alls vad vi skall laga för mat men jag tror att vi båda har kommit fram till att vi skall ha någonting med bacon:P haha det får vi se ikväll vad det blir :)
Puss / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0