Knas med internet :O

Hallå!
I natt så gjorde jag bort mig, jag som ville se The Osbourns, men jag missade det för att Johan kom och sen hade jag ingen koll på klockan. Så jag skulle hålla mig vaken tills tio i 12 för att jag skulle se reprisen men jag vaknade halv tre på natten och fick panik och trodde att jag hade missat det och det kan man lugnt säga!
Jävla skit rent ut sagt!
Så får ta och kolla på det ikväll, just nu så ligger jag i sängen och kollar på barnprogram, härligt det :)
Fan lägntar till kvällen för då kan man bara gå och mysa hela tiden.
Jag vet inte om jag kan blogga så mycket nu på ett tag för mitt internet är så grymt segt plus att ibland när man skall logga in på till exempel blogg.se så laggar allting sönder, skall stänga av internet inatt och se om det kanske blir bättre i morogn, men frågan är vad man skall göra idag, jag är ledig och Ottilia vill att jag skall ner på stan med henne men jag vill inte stödja stadsbussen så då blir det till att cykla och det regnar faktiskt så känner mig inte alls så speciellt pigg på det, jag tror faktiskt att jag skall städa idag, det kan nog behövas, damsuga upp en massa myror som inbarderar min lägenhet.
Jag har fetaste magknipen som kom precis nu, men som kommer tillbaka i vågor.Drygt.
Asså ibland så funderar jag på om jag skall ta bort Emmas säng från mitt rum, och kanske ställa in den i förrådet, känns som om jag skulle få en mycket bättre moblering, eftersom jag bara använder Emmas säng till typ ett nattugtbord. och ibland när jag skall kolla på tv så brukkar ja ligga med huvuet i den sängen. Asså man kanske kan kolla med pappa om han är hemma idag så kan han kanske fixa min persien eftersom det knappast går så speciellt fort på det här boendet, jag flyttade in den 10 December och idag så är det den 23 Mars alltså det har snart gott 5 månader, det är helt sjukt och igår så sa Lasse att han skulle komma in och kolla på min hylla, men han ko  aldrig även fast Vonna hade skrivit upp det på en lapp också. Det är sjukt. Känner verkligen att jag måste köpa nya tjocktröjor! Varje gång jag är i skolan så har jag alltid min nike tröja på mig, visserligen så blir den inte så speciellt skitig på tre dagar men ändå det känns pinsamt, måste kolla sen i garderoben vad jag kan behöva och vad som behövs kastas, så jag vet vad jag skall kolla på när jag åker till stockholm.
Ligger och smsar lite med älskade Ottilia :)
Nej nu skall jag kolla lite på tv, hörs kanske mer sen om mitt internett vill leva upp till mina krav!
Puss

Kommentarer
Postat av: ottilia;)

Söt tjej den där Hanna =)

2010-03-23 @ 12:44:32
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0