Varför skall man göra som andra säger?

Hittade en väldigt intresant kille igår på internet, Tycker synd om killen, han får i princip skit en gång i minuten, och hur fan kan man då vara så jävla störd i huvudet så man hänger på!?
Jag erkänner själv att jag har fett dåligtsamvete för grabben och det han berättade senare.
Nej nu skall jag börja tänka till istället och inte bara göra det som andra ber mig att göra! vafan är det för liv?
Så idag skall jag snacka med min nya vänn igen :)
Idag så slutar dock också lanet, men det blir mer mot kvällen,
Vi skulle bara ta en powernop, men ja fick aldrig sova under den så jag tog en ny men somnade och ingen alls ville upp när klockan ringde. Vi spelade en sån grymt rolig bada å¨cs igår, Pool day, tio bottar haha och tre teroriser ( Smiile!!!)
Nej frågan är.... skall nog dra i min någon macka till och sen skall man dra upp charlotte och sen kommer ju Mikaela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0