Vill inte tillbaka!!!

Hejsan, sitter hemma hos mamma och pappa uppe på mitt rum :)
Svettas sönder så det är fönstret öppet som gäller!
Det blev en cykeltur idag, cyklade hem till Gråbo och  skulle fixa några filmer och sen kom Ottilia hem till mig så cyklade vi hem till mamma och pappa igen, sen drog vi till affären och handlade lite godis och sen hem och kollade på filmen upp. Den var riktigt bra faktiskt!
Sen åkte vi till affären igen och handlade Byssan Pizza mums, och sen blev det tv tittande och sen skulle Ottilia hem, För det började bli mörkt.
Så kanske tio i sex så började hennes färd till djuplunda!
Så jag satt och kollade på lite tv och så kom mamma och pappa hem vid kanske 20 i 8.
 Och nu är pappa igång i sitt nya nördrum och dunkar loss :) Det är roligt aatt vara med om det :)
Mamma och Jessica står nere i köket och lagar mat, och Håkan glider väl runt och minglar lite :P
Vi blir nio personer som skall äta hemma hos oss ikväll... det känns helt sjukt eftersom vi blir så många, men det kommer gå bra.
Fan jag känner verkligen nu att jag inte vill hem tillbaka till min lägenhet! Vill verkligen bo hemma, så jag har ingen aning om hur jag skall göra, men jag hoppas att vad som än händer så gör jag det som är bäst för mig! Hu, Nej ingen kontroll alls över hur jag vill göra, men måste prata lite mer med mamma och pappa och sen kanske några polare och kanske farmor och farfar om detta!
Men nu skall jag ner och svettas lite till, haha hör av mig sen, puss Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0