Alskog.

Hejsan, just nu så ligger jag i sängen hemma hos Ottilia på landet.
Lediga i morgon då, fyfan va skönt! Skall jobba för Ottilias mamma, behöver ihop mer pengar till helgen.
Försöker få kontakt med en döds social Jalle!
haha jag bad om film tips, så tipsar han mig om en och de va tydligen en bög film. Kul där Jalle!
Såg sista avsnittet på andra Avenyn idag, trodde jag skulle dö, eller ja det tror jag fortfarande. Känner mig så grymt taggad inför Fredagen! Hoppas allting blir bra och skit :)
Sen lördag så är det hemfärd till stjärtgatan. Hoppas bara man inte kommer i säng så jävla sent på Fredagen bara! Det skall jag se till i alla fall, haha!
Nej men nu skall jag se om Gay Jalle vill vara social med mig annars funderar jag nog nästan på att kippa :)
Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0