Fredag ;)

Hejsan!
Igår blev det film med Vonna Johan och Marion! Jävligt konstig film om jag får säga mitt men jag tror jag pratar för alla där!
Sen somnade man kanske där runt straxt efter 4. Sen upp vid halv elva så låg Marion och Jonas på soffan!
Sen skulle jag iväg med mamma och köpa leggings och deo, skor och rakblad! Bort med buskarsområdet på benen nu ;)
Sen har jag fått låna johans internet nu fram tills på tisdag :)
skit kul, så nu kan man sitta på sin såkallade findator :P
Spelat lite cs, och fyfan va man suger! Man vill dra hit lan polarna så man kan ha lite roligt framför datorn igen :)
Svinit jävla ont i handleden som man har opererat! Men man får väl hoppas på att det skall gå över snart :)
Sen vet jag inte riktigt vad jag skall ta mig till idag! Kanke skall dra hem till mamma och pappa en stund. Men vet inte än. klockan är ju som sagt bara 16. så har gott om tid på mig att bestämma :) Nej men nu skall jag se om det finns något roligt att kolla upp på datorn!  :) Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0