geryher

Hejsan! Sitter i skolan! Känner att det luktar as här någonstans men kan inte sätta pricken på vad det är. Haha.
Kom i bra tid till skolan för att vara mig faktiskt. Rätt naajs!
Så jävla trött vill fan bara hem och sova! Somnade innan 11 i natt vilket är fett naajs!
Sen har jag fixat pengarna från mitt studiebidrag så nu är alla skulderna lösta plus att det kanske blir fest på fredag villket är jävligt naajs. Men vi är inte säkra än! Får besked idag. Sista avsnittet av andra avenyn idag. Sen lediga i morgon! As skönt. hoppas man kan få något jobb så man kan tjäna lite pengar :)
Men nu skall jag kolla lite mer internet sen börjar väl lektionen :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0