KALL MJÖLK!

Hallå folket!
Orkar inte skriva lika mycket blogg nu som förut!
Känner mig helt matt på det. Händer ju inte så jävla mycket om dagarna.
Idag var jag som sagt ute hos Ottilia, Jobbade så mycket jag kunde innan deras satans dammsugare gick sönder, jobbigt.
Sen drog jag in till stan och hämtade min cykel hemma hos Ottilia och så, Hade lite snabbt möte med UB;
Sen kom Tobbe och Jenna och snackade lite skit och så, Sen drog dom vid halv 11. Sen skulle jag gå och lägga mig, men kan fan inte sova! Skit jobbigt! Jag får verkligen inte försova mig i morgon!!!!
Tandläkaren klockan 8!!!
Sen skall jag och marion dra och fixa dricka där vid 11 tiden om någon ville veta det! Helt ovesentligt jag vet!
Sitter och snackar med Mackan på msn och smsar lite med Jalle.
I morgon blier det sleepy time med Jalle, Marion och eventuellt Tubbe med, vi får se vad som händer under kvällen. Hoppas fan att kvällen kommer bli lyckad nu bara, har en stor känsla över att jag kommer bli knäckt eller börja bråka med någon. Men skall inte tänka så. Skall försöka hålla mig i styr faktiskt!
Aj hu, sen är det skola i morgon också, bara det, Får ändå ingenting gjort i skolan typ, tappar konsentrationen hela jävla tiden eller så somnar jag bara, Finns liksom så jävla mycket annat man kan göra än att plugga :P
Fyfan vill inte ens tänka på vad jag hörde idag. Ingenting som sårar mig, men det känns inte bra att höra det!
Nej nu skall jag försöka sova lite.
Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0