Like old times

Hejsan!
Just nu så sitter jag hemma hos Classe och Lotta :)
Har inte hänt så mycket annars idag. Har varit hemma hos farmor och farfar och jobbat och på köpet så fick jag en förjävlig solbränna!
Sen har vi varit ute och gott och sen tagit en massa fina bilder men tyvärr så dog batterina när jag kom hem efter promminaded med Classe och Isak. Sen blev det mat, vi satt ute och åt och sen nu så sitter vi bara och glassar i soffan och isak på mattan :) Like old times <3
Sen har jag och Classe plockat ut massa bilder på mig när jag bodde här innan, och kan dock erkänna att vissa bilder blir jag nästan rdd för att se och vissa trodde jag inte alls att det var jag. Nej men nu skall jag se om jag skall platta håret så man kan få i sin hårförlängning i morogn, sen måste jag gå och lägga mig skit tidigt i natt så att jag kommer upp till skolan i mrgon. Tror bussen går vid tio över sju, men inte säker så det blir till att kolla det också! Fick en kamera av Lotta idag också :) fient de, tackar tackar :) Men nu skall jag dra som sagt, Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0