Skit internet!

Hejsan,
Just nu så sitter jag hemma med Jonas, Marion, Anna och Rickard. Sitter och snackar lite skit bara. Ringde comhem idag och Torsdag nästa vecka så skall en tekniker komma hem till mig och kolla på mitt jävla internet så just nu så sitter jag på grannens, det får väl duga tills vidare. Men snabbt är det inte så tror inte att jag kommer skriva så speciellt mycket blogg denna veckan.
Fick ut alla mina papper från socialen igår, Det var en hel del men ganska kul att läsa också!
Nu är man då ledig fram tills på på Måndag :) Skönt! Men vet inte riktigt vad man skall göra i helgen för skall på middag med pernilla och vonna i morogn och sen vill Ottilia att jag skall hem till henne i helgen och eventuellt festa. Sen ville mohammed att jag skulle grilla med han på lördag, Alltså jag har ingen aning alls om hur jag skall göra. Men skall ringa Ottilia snart så skall jag höra vad hennes planer inför helgen är. Men nu skall jag vara lite mer social med idioterna ;) Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0