Skolan

Hejsan!
Nu har det inte varit mycket blogg skrivande för min del.
Har inte haft någon ork, och sen har jag haft så mycke annat jag har gjort.
Har fått praktik hos pappa nu då, så nu skall jag vara där fram tills skolan slutar.
Såg robin hood förra torsdagen. Den var grymt bra, men lite seg plus att den var 2.25 lång, så den skulle man vilja se hemma i soffan så man kan breda ut sig hur man vill!
Fest var det i helgen, jag tog det mest lugnt och sen drog jag hem till Maria när det blev bråk på den förra.
Igår blev det dampanfall på personalen, som för ett halvår sen sa att dom skulle fixa mina persienner men inte gjort det, plus att dom förtfarande inte har ringt gotlandshem angående mitt sovrummsdörrhandtag. Det går knappast fort.
Sen råkade jag låsa in mina saker i tvättstugan så det var bara att boka ny tid och hoppas på att man fick samma tvättstuga. Då fanns det i alla fall någonting som jag hade tur med. Idag blir det till att tvätta. Sen skall man väl bara ligga på soffan och pilla navelludd!
Sen tror jag nästan att det blir jobb på Torsdag, Hoppas det blir bra väder då så man kan jobba. Sen Fredag tror jag då blir det stan och sen systemet :)
Funderar på om man skall dra ut till Classe och Lotta snart igen :) Grymt kul sist, plus att Classe skulle hjälpa mig med band från när jag var liten :)
Men nu blir det Facebook! :D

blogg

Kommentarer
Postat av: RRRRRRRRRRRRr

kolla mitt rövhål! :O

2010-05-26 @ 21:24:33
Postat av: H A A N N N N A

kan sjunka lika lågt som du och säga, "KOLLA MITT ISTÄLLET!"

2010-05-27 @ 16:13:58
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0