Skolan

Hej blogen!
Just nu så sitter jag i skolan och bara tar det lugnt!
Har läst lite i körkortsboken och för det mesta bara tagit det lugnt!
Måste försöka hitta en ny praktik nu så man kan få behålla hela sitt studiebidrag.
Har fått en fet solbränna från igår då man jobbade för farfar. Måste nästan åka ut dit idag och hämta min jacka.
Har faktsikt ingen aning alls om vad man skall hitta på idag, Tror det blir till att tvätta faktiskt, men hu va tråkigt det är!
Sen i morogn så skall jag gå på bio med Vonna! Vi skall se den nya Robin Hood! Och såklart är min man med i den!
Sen på fredag så bär det nog av till en fest :) Sen hem på lördag till söndag och bara ta det lugnt.
Sen i morogn så kommer den där satans teknikern och skall kolla på mitt bredband! Hoppas verkligen att hon eller han kan fixa det, så skall man ringa till comhem och klaga lite över felet. Kommer dock inte betala för dom veckorna som mitt intervet varit trasigt.
Så grymt härligt väder. och i morogn så kommer det bli ännu varmare! Det skall bli 21 grader :O
Nej men nu skall jag kolla runt lite mer på internet! Kanske skriver lite mer senare! Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0