Söndag 13:23

Hejsan, Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Igår när jag kom hem så spelade jag och Emma guitarhero, och bara just chilling in the hood :) Sen kom grannarna in och då började vi kasta dart och lyssna på lite spotify :) Kul det :D Många nya och bra låtar på listan nu, haha.
Jo juste glömde att vi ränsade ur vinden, fyfan va mycket skit vi hittade, vi kastade typ 70 kr som vi inte ville ha kvar. Sen fick jag ett armband av pappa, Visserligen så står det hans namn på det, men jag älskar han så pass mycket så det gör ingenting om hans namn står på det. Sen hittade vi en trä mobil som jag gjorde på träslöjden när jag var mindre, och nu känns det som om alla mobbar mig för den, men inte så man tar åt sig, tycker det mest är som en kul grej. Nu när man ser på den så fyfan va smart man va och gjorde knapplås på den och skit! Haha, det är bara jag som lyckas med detta. Wallander ikväll då :) Kul det.
Sen idag så måste jag handla och sen skall man på praktiken och sen är det teorikurs som gäller! Jaja Detta kommer gå skit bra det. Men nu skall jag yra runt lite. Kanske skriver mer sen,
för nu skall jag få pappa att få ihop min cykel :D

Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0