Stressad!

Sitter i skolan nu och bara tar det lugnt. Försov mig i morse, sen skulle som sagt teknikern komma hem till mig och inte nog med det så kom han en halvtimme för sent och sen kollade han på det i kanske tio minuter och sen satt han bara och glodde i kanske en kvart... helt jävla mongo!
Sen skickade han iväg ett sms nys soch skrev att comhem jobbar på mitt problem... Jätte kul... skall kanske också få ett nytt modem... men dom kan glömma att jag tänker pejja för dom trasiga veckorna!
Idag så måste jag hem till farmor och farfar och häömta min jacka! Och sen in till stan, skall se om man kan få tag på Maria, och sen skall jag på bio med Vonna och se Robin Hood! Med Russel Crowe! ;)
Just nu så sitter Sandra och skrattar åt mig för min mage låter som fan! Är skit hungrig :O Får dra hem och äta någonting :D Men nu blir det Facebook!
Plus att han som snodde min svenska uppsats förut erkännde det, och tror minsan att han såg på mig hur sur jag blev på han.,... Man snor icke Lindgrens uppsats sådär! Men same shit! Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hejsan.. Allt bra?

Välkommen in på min blogg som är Tomelillas största blogg! :D



Ha en toppendag, / Tobbe. :)

2010-05-21 @ 03:35:06
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0