Töntar:D

Helspäckad kväll igår! Vet knappt om jag vill gå in på den.
Marion mobbade mig halva natten!
Bara för jag bjöd hem Jalle på Fiskpinnar! Men det blev aldrig så.
Sen kom det upp en massa fjortisar som hade mens eller någonting och sen slöt hela kvällen typ med att det blev bråk och skit sen gick vi hem klockan tre kanske!
Hyffsat kul men ändå. Fjortisen skunnde skippat att komma upp så skulle vi slippa bråket. Dom sa att en kille snackat skit om hennes kusin men det sanna var att jag satt och sa exakt vad jag tyckte och tänkte om hon som kom upp. Jaja skit samma jag lider inte.
Nu skall jag kolla Facebook och sen om man kan få i sig någonting i magen. Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0