Två Dagars!

Hejsan! Har inte hunnit skriva så mkt på sistonde men vi har kört tvådagars!
Då blir man rätt sliten.
igår var kvällen helt okej! Jag och Jalle avslutade kvällen på festen att kolla på sunes sommar :D
Skit kul de ju!
Sen drog jag Jalle och Jenna hem till mig och skulle sova. Sen drog Jenna hem och jag och Jalle somnade och då kom tobbe och knackade på fönstret för jag hade lovat att han fick sova vid mig. Han hade ju damp eller något. Han hadde alldeles för mycket energi för att jag skulle orka med han!
Sen blev det sova Sen på morgonen ringde Anna och bad mig öppna dörren sen blev jag ägd av Jalle!!!
Hanna: Jalle?
Jalle: mm
Hanna: Kan du hoppa in?
Jalle Varför?

Snacka om att bli ägd!
Sen chillade vi ner till affären jag och Anna och handlade frukost sen när vi kom tillbaka så var grabbarna uppe och satt i solen.
Sen efter ett tag busande och massa skratt och snack så drog dom hem och jag och Anna drog ner till Hamnen och köpte glass på Glassmagasinet! Mumma! Sen drog vi hem till Anna och bara tog det lugnt. Sen drog vi till Gråbo och hade lilla Annica med oss :)
Satt och fikade på baksidan och solade sen kom Marion och Jenna! Sen började vi grilla Görv!
Sen började min grannes polare kaxa med oss! Vi skrattade i min trädgård och då fick hon damp och ba TYST!!!! visa respekt! Om man skall bo i sådanna bostäder så skall man visa respekt till sina grannar! Och hon bor liksom på andra sidan av vägen. Men bryr mig inte. Mensig jävla kärring!
Sen så spelade jag Anna, Marion, Annica, Jenna och Timmen kubb! jag Anna och Marion vann hela jävla skiten! Sen nu ikväll så blir det väl till att rydda upp lite sen handla och skit och sen hoppa i säng!
Men nu skall jag vara lite social med Marion som är den ända som är kvar :)
Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0