Första advent!

Hallå!
 Igårkväll så var jag faktiskt på väg att skriva ett inlägg och precis när jag blev klar med det så råkade jag att trycka tillbaka! Vilket var jävligt jobbigt och jag blev irriterad, var så pass trött också så orkade inte!
I morse så var jag uppe med tuppen! Hanna var på spinning :D Sen fixk jag åka pappas nya skåpbil, haha det var väl inte det roligaste jag gjort men det var naajs! :D
Sen åkte jag till Gråbo efter jag rört på dööfläsket.
Sen kom Marion hit, jag hade också fått en liten skål av mamma och pappa med lite pepparkakor i så jag och marion drack julmust och åt pepparkakor och snackade skit... Det var jätte mysigt, sen kollade vi på film dock blev det bara super zebran ;) sen drog hon hem vid 18 tiden. Då hoppade jag in i duschen och sen så var det dags att åka och handla, och så klart så var jag tvungen att köpa mer pepparkakor! :D
MUMMA! Sen skickade vår lärare att hon inte kommer till skolan i morgon vilket innebär att vi har en lektion och de e matte så har ringt och pratat med Petter så jag, Anna och Johanna behöver inte komma till skolan i morgon i detta väder :D Så i morgon så skall jag Anna och troligtvis Johanna sitta hemma hos mig och jobba lite, men annars så har jag i alla fall min svenska bok som alltid behöver bläddra lite sidor i sig.
Sen har Hanna tvätt tid i morgon, vilket är mindre kul men tänkte att jag skulle tvätta upp lite sängkläder, eller ja i alla fall mina.. med tanke på att ingen använt den andra sängen ;)
Sen har jag kokat ägg ikväll så det skall bli så mummigt att äta i morgon, riktigt funderar på om jag skall ta ett nu, men nej det blir en dask på handen då, som min syster älskar!
Nu skall jag fortsätta kolla på beck och hoppa ner i sängen för tänderna är färdiga och då är det bara sängen som kallar mitt namn! Puss

 

blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0