Godmorgon!



Godmorgon alla läsare!
Igår fick vi reda på att vi bara hade en lektion och då passade jag på att få jobba hemma vilket var okej. Och då tycker man att man borde sova ut!?
På kvällen det fanns seriöst absolut ingenting att kolla på på tv:n så jag somnade av uttråkande, vilket inte är så speciellt kul...
Sen på mogonen så vaknar jag av ett jävla barnprogram som håller på och skriker kasper det var tydligen någon unge som va i trädet, aj jag vetti fan! Sen när jag väl höll på att somna så kommer plogen och väcker mig igen så då går jag upp och äter frukost och sen tänkte jag sova igen då började folk smsa mig men sen när dom äntligen slöt ja vad händer då? Jo grannarna över mig börjar borra i dessa väggar och det låter ju inte precis lite kan jag meddela! Och fyfan vilken morogn, bara för man skulle sova ut så gick det åt helvete! Nu blir jag irriterad!
Men men´... kanske lika bra att vara uppe i bra tid men om man somnade sent så tycker jag att man skall vakna sent också! Nej nu skall jag lägga mig i sängen och kolla på tv och just nu så är det byggare bob :D

Kom på en till sak som jag vill ha på min önskelista!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0