Hanna Talar ut!

Hanna talar ut om Justin Bieber!
Må då få säga att jag absolut inte kan se hans charm eller någonting, men hör massa tjejer skrika hans namn och säger att han är så snygg och het, jo men vart då? Jag har nog missat det där att ha ungdomsidoler.
Han är 94 också 16 år det är inte ens meningen att jag skall tycka att han gör bra ifrån sig.
Sitter och sjunger sina mesiga fjortislåtar baby baby! Aj hu!
Nu blir det mest agg här känner jag, men det är uttalning det med.
Nej hu!
Sen när man kollar olika bloggdesigner så är alla på Justin, I LOVE YOU och massa, nej Inte Hannas grej! Skulle aldrig, Och skriver detta för att jag råkade se för mycket om sorken på en blogg! Vilket ogillas!

INTE OKEJ!


Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

(Y)

2010-11-13 @ 15:51:22
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0