Låg?

Lite snabbt nu bara, orkar egentligen inte mobilblogga! Nu har jag arbetat i 6 dagar, och fan va jobbigt, jag är helt död, jag har gott och lagt mig innan tio varje dag sen i torsdags! Haha Okej det är bara lördag idag men skall snart gå och lägga mig, fick precis ett samtal och nu några sms som jag verkligen ville slippa ikväll, känner mig så jävla låg och nere, vet inte alls vad det är! Just nu så blir jag mer och mer arg och sitter och funderar på vad som är äkta här i livet, ja det är en fråga som man verkligen kan ställa sig själv! I morgon blir det typ träning, och sen tror jag att jag skall införskaffa mig en ny klocka:) det blir bra men nu skall jag sova, godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0