Mysigt och ljust!

Hallå där alla läsare.
Nu är det fredag, dock var man ledig idag gu va skönt det var,men så ledig var jag ändå inte, jag skulle diska och städa hela lägenheten.
Sen låg jag och läste, ringde mamma tusen gånger men hon svarade inte men tillslut så... mamma skulle komma och putsa mina fönstrar och sätta upp mitt klot i köket :)

Vilket blev jätte fint, själv strök jag mína julgardiner.....
Ikväll skall ja typ träffa Charlotte  :) Se vad vi skall göra :)
Sen hem till mamma och pappa och sova här och sen i morgon tio över 7 är det dom 200 bästa avsnitten av svampbob!!!


Rätt mysigt nu när det kommit snö, men det jobbiga är att det är mycket svårare att ta sig, och jag vet inte hur jag skall ta mig till praktiken nu under vintern, sen blir det svårt och halt!!!




Nej nu blir det andra Bullar, och kände att det behövdes ett litet bildinlägg :)



Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

du ljög hanna. 100 va det fofan! <3333333333333333333333333333333333

2010-12-04 @ 17:09:39
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0