snö?

Hallå!
Har inte haft tid eller ork att blogga men nu kommer ett gulligt litet inlägg igen :D
Jag vet ni har saknat mina ord!
Skola idag, Cyklade på min nya cykel malliga Hanna igång, men fy vad kallt det var alltså! Jag trodde jag skulle dö!
Sen hem och tvätta och handla så nu kan jag stryka det från min lista.
Sen kom Anna förbi och pratade av sig lite sen drog jag hem till Johanna och Josefine och kollade på paradise hotell och sen hem igen och började plocka upp allting i sovrummet och bäddat rent :) Blev jätte nöjd i morogn så fortsätter jag med resten av lägenheten ;)
Just nu så sitter jag och pratar med kära lilla Elin på facebook och skall snart hoppa in i en dusch och sen lägga mig och sova i min rena säng :) Pussar från Hanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0