Snöö!

Hej på er alla! Dålig update i know!!
Idag har jag haft praktik, det gick bra, kändes som om tiden bara sprang iväg!
Sen i morse när jag vaknade hade Marion skickat att det snöade och sen skickade mamma att jag skulle åka tidigare för det var snö, jag tänkte väl inte mer på det men när jag kom ut till moppen så var det vitt!
Lite problem med låset, gasen och bromsen, men sen gick det som på smort. Sen när jag kom hem så slocknade jag med en gång och sov till 20:00, härligt med 4 timmars eftermiddags vila ibland :) Sen nu ikväll var jag ute och gick lite i Gråbokvarteret för att kolla lite fönstrar men såg inget än :P Men det var riktigt mysigt att ut och knalla i detta mys vinter väder! :)
Sen har jag plockat lite i lägenheten så det inte skall bli så mycket i morgon, Sen kommer mamma och hjälper mig fixa fönstrarna och sätter upp lite julsaker :) Skall bli kul sen åker jag hem till mamma och pappa och bara tar det lugnt, sen måste jag se pappas nya bil om han nu köpte den och sen om han vart på ikea! Det gillas :) Nu skall jag äta lite fil och sen hyppe till koijs! :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0