Tisdag redan!?

Hejsan, nu sitter jag hemma i min nystädade lägenhet och njuter av hur fint det är :) Flyttade min vita bokhylla in till väggen också och det blev mycket bättre plus att vardagsrummet blev tio gånger större! :)
Sen drog jag hem till Johanna och Jossan, Tomas var också där och sen lilla plutten Albin också :) Kul att få se han igen, var så grymt länge sen :P
Sen lagade dom mat, det blev tacos och Hanna lurade åt sig en liten portion :P
Sen blev jag så extremt skitnödig och trött så jag kände att jag drar hem och lägger mig i ett varmt bad och bara tar hand om mig själv, tänder lite ljus och myser i lägenheten :D  Vi missade paradise hotell ikväll så nu måste man hålla sig uppe tills klockan blir 23:05 men jag skall nog klara av det om man nu inte kan se det på internet :) Det måste jag ta och kolla upp :D
Sen fick jag reda på mitt matteprov idag, Han sa att det var ett bra G :D 25/52 Det låter jätte dåligt men det var vissa frågor man kunde få poäng på säg att det kanske kunde vara tre på en som man missat och då blir det genast tre mindre, men jag är rätt nöjd även fast jag bara fick information om att plugga på kapitel 1. Så jag vet att jag i alla fall kunde fått ett VG! Men nu är det som det är, allting hänger ju som sagt inte på ett prov.
Men men jag jobbar vidare i min extremt jobbiga bok!
Sen vad har mer hänt idag? Ingenting tror jag, och om alla vill veta så ville mitt internet inte sammarbeta med mig förut idag, det känndes väldigt tugnt innombords :P Men nu jeevlar :P
haha nej nu skall ni få en bild på mitt sovrum igår :P Sen skall jag mysa vidare, på med myskläderna :D





Kommentarer
Postat av: Kattis

Fiint de blev :D

2010-11-10 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0