Tisdag i ett pissväder!

Hallå där på er alla läsare!
Sen i lördags ja vad har hänt då da?
Jag gick upp jätte tidigt på söndagen för att jag skulle upp och spinna! Röra på döfläsket, och jag kände verkligen hur duktig jag var, hur mycket jag tog i och hur ja kämpade!! Sen låg jag helt avslagen hemma hos mamma och pappa orkade inte röra mig och sen frös man också, glömde en sak där i mellan, jag införskaffade mig en klocka också. En vit. Bild kommer längre ner.
Sen gick tiden verkligen sååååååååååå sakta så jag bestämmde mig för att åka hem till gråbo så jag kunde få allting gjort i bra tid.
Det var väl inget mer att bråka om på den dagen.
Sen har vi måndag, allas favorit dag!! Var i skolan men schemat var helt cp för något miffo i klassen började ta upp att dom inte ville ha sovmorogn vilket innebär krångel för mig och Johanna! :(
Sen när alla andras skoldag var slut så hade dock jag och Johanna en timme kvar. Och hu vad irriterad jag var på henne som vi hade då,  hu sen hem och lugna ner sig, sen kom Ottilia hit och umgicks lite med mig.
Snodde lite filmer av henne från hennes hårddisk :)
Sen kom anna förbi på kvällen, snackade lite skit sen kollade vi på unga och bortskämmda och fyfan, där har vi bortskämda ungar verkligen!
Skolan idag läraren var sjuk som vanligt tror detta är trejde tisdagen i rad.
Så jag och Johanna läste lite i boken som vi har på svenskan och sen var det lunch och sen svenska. Matten gick sådär. Sen regnade det hela dagen så kändes inte alls kul när man skulle hem, Sen var det tvätt tid vid 4 så nu är tvätten fixad och sen lagade jag spagetti med ost och skinksås:) Mumma va gott det var.
Och sen kom Ann hit och fixade min lampa men tanten kommer tillbaka, Just nu så sitter jag och Anna och kollar på i form med Anna hor anka.. snacka om pain keeeeelling!
Sen blir det sängen och försöka sova så bra som möjligt sen bita ihop inför morgondagens lektioner och sen praktik. Eftersom jag dock inte orkade städa idag så har jag tvingat mig själv att göra det annars skall jag nog hoppa från ballkongen. Vilket jag inte tänker göra så då blir det till att ta fram snabeldraken och sen MR:Mupp Sen leva livet, vem vet kanske kör en sväng med moppen med:P Ont det gör ont ;) haha! Nej nu skall jag och Anna dricka te sen skall jag övertala henne att köra donner kortspelet :D

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0