Blogg är knepigt!

Hejsan!
Sitter hemma på Gråbo just nu och bara tar det lugnt!
Johan sitter i soffan och pluggar, stackarn ;)
Anna va här förut, egentligen meningen att vi skulle se paradise hotell tillsammans men får göra det med Johan istället :)
Idag blev det pizza till mat, vilket innebär träning i morgon nu när man lyckats gå ner tre kilon :)
Så det är då fan bara att börja ligga i hårdträning!
Igår var jag med Samanta och Charlotte, det va kul, länge sen man gjorde någonting så.
På tal om blogg! Känns som om jag haft min design i tre miljoner år, men det har man ju inte, jag känner att jag inte orkar fixa den hela tiden och sen skall man bli nöjd och hitta massa bra program så man kan göra den ännu bättre, och sen skall man bli bra på photoshop, men det lär nog inte inträffa på några år så det kan man nästan släppa :P
Så nu tycker jag att det får fan va så här ett par månader eller ja kanske år till :D
Lov lov lov, har inte gjort någonting, jag sitter hemma och spelar tv spel hela tiden vadå inget liv!?
Sen ingen som vill göra något roligt heller, ingen som kanske vill dra på någon fest eller så!?
Nej mina vänner är tråkiga!
Johan erbjöd sig att dra ner mig på korgen men får se, hans planer kan ändras hipp som happ!
Sen blir det nu tandläkaren på måndag, lider nog inte men men, man skall ha kraft :D
Jag och Charlotte har nu kommit på vad problemet är med oss!
Vi har hamnat i klimakteriet. När vi duschat och har deo på oss så börjar vi ändå lukta svett efter ett par timmar! Så inte okej, vilket man inte gjorde förut, haha någonting har hänt, och nu känner jag att jag var för öppen här :D
Efter paradise Hotell så skall Hanna hoppa in i en dusch! Känner att jag luktar PUNG!
Sen åker jag nog hem till mamma och pappa, med tanke på att jag har lite saker som jag behöver :D
Sen är det träning för Hanna som gäller vid 12:00
Det kommer gå bra det! Men nu skall jag kolla lite Facebook och så innan jag skall kolla på tv :)

Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0