BLOOOOOOOOOGGGGG!!!

Hej på er!
Inte mycket skrivande nu, men hinner inte med! Så pass seg i skolan så får ta hem lite då och då :D
Underbart, i know :D
Ikväll blir det tvätta och sen umgås med min pappi! :D
Om han orkar holla sig vaken! :D hihi
Sen funderar ja på om man skall ta och plugga lite äckel skit va de nu hette.. orkar inte ens komma ihåg det.
Sen kanske pappa kan hjälpa mig med matten om inte Emma. :D
Se om man kan rycka ner mammi på stan i morogn, eller ja, får se hur hon mår :D
Sen skall jag ta det lugnt, kanske skall hem till Charlotte och stjööööta lite skit också, like old times :D
Nej nu känner ja att jag måste diska och skall ut emd soperna idag :D Duktig tjej :D:D Nej, puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0